ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Οι χρεώσεις διαμορφώνονται σύμφωνα με την εταιρεία μεταφορών και επιβαρύνουν τον παραλήπτη. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ενημερώνεστε άμεσα για τα έξοδα αποστολής.

Ολοκλήρωση παραγγελίας:
Με το που ολοκληρώνεται η καταχώρηση της παραγγελίας σας εμφανίζεται στην οθόνη σας ένα μήνυμα ( παράδειγμα: H παραγγελία σας ήταν επιτυχής! ) και σας αποστέλλεται σχετικό mail.
Είναι υποχρέωσή σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά mails, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

Αποστολή προϊόντων πραγματοποιούμε σε όλη την Ελλάδα με courier.

Οι παραγγελίες θα παραδίδονται για αποστολή στην εταιρία ταχυμεταφορών δύο φορές την εβδομάδα.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:

  • Σε περιόδους αιχμής
  • Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.

Τέλος, σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων, σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της.